قرارگاه سایبری شهید باکری

فرازی از وصیت نامه شهدای لرستان؛ توصیه شهدا ی لرستان به فرزندانشان:

فرزندانم! بدانید که ایران این سرزمین دلیرخیز و مسلمان و دشمن‌شکن هرگز با داشتن این چنین مردان از جان گذشته و ایثارگر در راه الله تن به ذلت نخواهد داد و تا ظهور حضرت مهدی(عج) همچنان بر کفاران یورش می‌برد تا نسل کثیف آن‌‎ها را از صحنه روزگار محو سازد.

فرازی از وصیت نامه شهدای لرستان /توصیه شهدا ی لرستان به فرزندانشان:

شهید رحیم سگوند1 :

به فرزندم بگویید که پدرت در راه خدا کشته شده است و او را راهنمایی کنید تا در آینده دنباله راه خودم را بگیرد و راه دیگری را انتخاب نکند که هر راه دیگری به بن‌بست منتهی می‌شود.

 شهید اسفندیار ولی‌زاده2 :

فرزندم هیچ موقع نگذارید بار مشکلات پشتتان را خم کند. همیشه مشکلات را آسان کنید و آن‌ها را حل نمایید، هیچ وقت فریب افراد فاسد را نخورید و حرف آن‌ها را باور نکنید. سعی کنید دنباله‌رو راه من باشید و دست از تلاش و مبارزه برندارید، همیشه به یاد خدا باشید و حرف رسول‌الله(ص) را سرمشق خودتان قرار دهید.

  شهید علامحمد تقوی 3:

فرزندانم! تا می‌توانید در جستجوی حقیقت باشید تا آن‌را دربابید. فرزندان عزیزم سفارش می‌کنم شما را به فراگیری علم، آری علمی که توأم با ایمان باشد. بسیار کوشا باشید و پیرو صدیق قرآن باشید و از مطالعه کوتاهی نکنید.

   شهید محمود ملکی4 :

فرزندانم! این شمایید که باید بعد از من بتوانید در جامعه مفید باشید. همیشه نماز و روزه و کارهای نیک را فراموش نکنید. هم‌چنین از شما می‌خواهم که همیشه با عزت و سرافرازی زندگی کنید.

    شهید درویش‌علی شکارچی5:

نمی‌خواهم آزادی پسرم قربانی نیرنگ جهان‌خواران باشد. به پسرم واقعیت را بگویید. می‌خواهم پسرم واقعیت را بشناسد، امپربالیسم و استعمار را بشناسد. به پسرم بگویید من شهید شده‌ام، بگذاربد پسرم به شهیدان بنگرد، بگذارید پسرم عمار و یاسر باشد، بگذارید سربازی فداکار برای رهبر باشد.

   شهید عطابیک ظفری‌نسب6:

برادرانم! دخترانم را با اخلاق نیکو بزرگ کنید و آن‌ها را از شما می‌خواهم و موقعی که بزرگ شدند به آن‌ها بگویید که پدرتان کجا رفته و هدفش چه بوده تا مخالفت با آمریکا و کفر جهانی بیش تر در رگهای بدن شان در جریان باشد.

  شهید فریدون دولتشاهی7:

بچه‌ها! خدا را فراموش نکنید و درس‌هایتان را بخوانید و به مادرتان کمک کنید چون خدا از کسانی‌که به مادرشان کمک می‌کنند و درسشان را می‌خوانند خوشش می‌آید.

  شهید رضا شنبه‌زاده8 :

فرزندانم! بدانید که ایران این سرزمین دلیرخیز و مسلمان و دشمن‌شکن هرگز با داشتن این چنین مردان از جان گذشته و ایثارگر در راه الله تن به ذلت نخواهد داد و تا ظهور حضرت مهدی(عج) همچنان بر کفاران یورش می‌برد تا نسل کثیف آن‌‎ها را از صحنه روزگار محو سازد.

شهید علی‌رضا نعمتی سنگده9:

ای فرزندانم! تا می‌توانید دست از اسلام برندارید و دنبال راه پدرتان باشیدکه همان راه حق است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۹
محمد ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی